logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۰۹۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس سیاسی:

خون‌بهای شهید مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است

خون‌بهای-شهید-مقاومت-نابودی-رژیم-صهیونیستی-است-
کارشناس سیاسی گفت: به شهادت رساندن بزرگ مردان حزب‌الله مانعی برای ادامه راه و رسیدن به آزادی قدس شریف نخواهد بود و خون‌بهای شهید مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است.

زهرا اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه کشتارهای اخیر توسط رژیم صهیونیستی در لبنان نشان از بی‌رحمی و ظلم بی‌پایان آن‌ها است، اظهار کرد: این حملات وحشیانه بر دیگران نشان از عدم کفایت و نظارت لازم سازمان حقوق بشر و اصول انسانی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شهادت در راه خدا و دفاع از حقوق مظلومان، از جمله اصول اسلام است که فقط مردان الهی از عهده آن بر می‌آیند، ابراز کرد: سید حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان، یکی از افراد برجسته و شجاع بود که در برابر ظلم رژیم منحوس صهیونیستی مقاومت کرد و در مقابله با سرکوب و ظلم این رژیم ایستادگی کرد و شهادت از افتخارات مردان بی‌ادعا است.

کارشناس سیاسی گفت: شهید مقاومت با ایمان و اراده قوی، در مقابل تهدیدها و فشارهای بی‌پایان رژیم صهیونیستی، به دفاع از حقوق مظلومان و آزادی ملت‌ در بند ظلم پرداخت و به آزادی قدس از دست دژخیمان ایمان و اعتقاد کامل داشت.

وی با اشاره به اینکه ‌کشتار وحشیانه مردم توسط رژیم صهیونیستی در چند ماه گذشته نفرت جهانی را با خود به همراه داشته است، افزود: خوی وحشی‌گری این رژیم به مردمان آزاده جهان ثابت شد.

کارشناس حوزه تأکید کرد: شهادت سید حسن نصرالله، جبهه مقاومت را تضعیف نخواهد کرد آن‌ها با اعتقاد راسخ و محکم‌تر از همیشه گام خواهند برداشت و بر لطف خدا پیروز این جنگ نابرابر خواهند شد.

اسماعیلی تصریح کرد: شهید مقاومت به‌عنوان یک رهبر بزرگ و الهی، برای عدالت و آزادی در منطقه و جهان تلاش کرد و از تلاش‌هایش خسته نشد و با ایمان راسخ ادامه داد و هرگز فرار نکرد.

وی با اشاره به اینکه کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع هنر نیست که رژیم صهیونیستی به آن ادامه می‌دهد، اضافه کرد: جوانان حزب‌الله، مقاومت، غزه، لبنان و فلسطین این بار با تمام قوا وارد عرصه خواهند شد و رژیم کودک‌کش صهیونیستی را نابود خواهند کرد.

کارشناس سیاسی ادامه داد: به شهادت رساندن بزرگ مردان حزب‌الله مانعی برای ادامه راه و رسیدن به آزادی قدس شریف نخواهد بود و خون‌بهای شهید مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳